Snabb summering

Jag har inte för vana att skriva något i min blogg på helger. Anledningen är att jag försöker hålla mig så långt bort ifrån datorn som möjligt, om den inte måhända sänder någon väldigt trevlig serie. För om jag gör det, närmar mig, kommer den genast säga till mig att det finns massor att göra. Mail att svara på, saker att planera och viktiga grejer att kolla upp.

Så jag håller mig på tryggt avstånd lördag och söndag.

Men nu är det måndag. Och inte vilken måndag som helst utan dan före dan före dopparedan. Och när allt är klappat (hihi) och klart kan jag inte annat än att se fram emot i morgon.

Då är det rimstuga i Älta som gäller. Rimma simma dimma. Rime, sime, dime, som vi kallar det så att M:s A ska förstå vad vi snackar om. Han är för övrigt en jävel på att rimma på svenska trots att han är från Australien. Bekymmersamt...

Igår såg jag och O filmen Wall-E. Satans alltså, den var faktiskt jävligt bra. Och rolig. Och gullig. Och inte minst tänkvärd. Så ett hett tips är att se den. Trots att det är Disney. Ja, jag vet, skäms.

Nu ska jag dammsuga och sedan bär det iväg till gymmet. Och om två dagar kommer jultomten. Iiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0