Sol sol sol

Min helg har varit lite magisk.

Och på måndagmorgonen kom solen fram. Det var om möjligt ännu härligare än gårdagens opyssliga pysselkväll. Det var mest prat igår, men så jäkla bra slut på helgen!

Det var jag, O, M och B. Och vi alla gjorde en varsin sak. O sin fotoläxa vid datorn, M skrev julrim, B läste Doktor Glas och jag virkade, gjorde julkort och drack vin. Det var verkligen en guldkväll, det är väldigt sällan jag går och lägger mig klockan två på söndagar.

I lördags köpte jag nästan alla mina julklappar. Bara O och far min kvar. Men jag vet vad de ska få, hehe.

När solen är framme visar sig Gärdet verkligen från sin bästa sida. Tänk vad vackert det ser ut med det gulgröna gräset och nattens frost som inte smält undan mellan tuvorna.

Jag vill uuuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0