nykterist - javisst!

Under hela mitt liv har jag varit övertygad om att jag föddes som gammal och blir yngre och yngre ju äldre jag blir. Jag tror att det har stannat av nu och jag hamnade på ungefär 89 år. Innerst inne är jag en gammal tant som för länge sedan tröttnade på det vårdslösa livet.
Bevis:
1.ord som kröka, festa, supa och röja får mig extremt avtänd och på dåligt humör. Jag höjer instinktivt på ögonbrynet och fnyser åt den som uttalar sig i ämnet.
2. så fort någon är full slutar jag att ta det den säger på allvar.
3. jag klarar inte av att dricka och är heller inte särskilt intresserad av att öva mig i det.
4. jag tycker inte att roligt på fyllan är äkta roligt, eftersom man inte tycker att det är lika roligt dan efter.
5. mitt mål är att bara umgås nykter med människor som jag har roligt med nykter och som fortfarande kan vara roliga och stimulernade nyktra.

Så är det.

Någon som vill bjuda mig på fest?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

visst, du är alltid välkommen :P

2008-02-22 @ 19:48:07
URL: http://miiikaelas.blogg.se
Postat av: London_Calling

Du kan fa komma pa mina fester...:-). Med eller utan sprit for du ar en san liten sotis

2008-02-27 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0