Pollen faller inte långt från trädet

Pollen är gräsligt!

I don't löv pollen.

Pollen sår frön av ilska.

Pollen är iögonfallande.

Näsliga pollen!

Jag har fått nys om en pollenchock.

Pollen has grown an itch in me.

Som ni kanske förstår har jag varit ute och gått idag och när jag kom in såg jag ingenting på ungefär en timme för jag har haft två stora nävar i ögonen. De är där för att bota KLIET FRÅN HELVETET!

Det är inte okej att jag har tappat bort mina allergitabletter dagen innan deadline.
Inte okej.
Men njut gärna av mina fina ordvitsar, själv kan jag inte se dem.
gnugga gnugga gnugga gnugga bort min allergi.

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-05-19 @ 16:56:56
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Marie

Måste vara jobbig att vara så allergisk. jag lider lite av det men det sätter sig mest på andningen och går över ganska fort!

2008-05-19 @ 17:02:48
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: N

Usch, det låter inte ett dugg kul det där :/
Hoppas du hittar dom snart!

2008-05-19 @ 17:05:05
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: familjen

"sketsköj" från gissa vem
"munnen den ska skratta och vara glad" (möts av himlande)
tilläg från nr 1, "hela den där bloggen var en nys"

och från författaren, din blogg är grym

2008-05-19 @ 21:34:44
Postat av: London_calling

hihi..

hofeber...
kram m

2008-05-23 @ 10:13:31
Postat av: Maria

Du är duktig på att uppdatera din blogg Loflisa. Duktigast på att uppdatera av de bloggar jag besöker dagligen. Men ändå, gör du det ack för sällan. Skriv, skriv, skriiiv! :D

2008-05-27 @ 15:23:42
Postat av: Sandra

Hej plutt!
Sommarlov och äntligen har jag tid att i ro (visserligen på jobbet när det är 28 grader utomhus)att läsa din blogg - härligt och roligt! Ses förhoppningsvis ikväll, puss

2008-06-01 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0