Budgetsöndag

idag jobbar jag. Såklart. Why change a winning concept?

Men! Jag har inte haft supermycket att göra och har därför kunnat sitta och surfa på secondhandsajter. Och det finns mycket fint skit där ute! Å, det kliar i mina fingrar att få trycka på "gå till kassa" med kuvertväskor, pennkjolar och ljusrosa boleros.

Men, sånt kan man inte unna sig som blivande arbetslös. jag får nöja mig med att titta. Och klicka. Och drömma.

Något jag verkligen ser fram emot är kommande pysseldagar i december! Blev påmind om planerna i lördags och tusan vad inspiration jag fick idag när det snöade lite! Undrar var vi ska vara någonstans... vems hem är mest paljett/lösglitter/limvänligt att vara i? Jaja, details details. 

jag tror jag ska önska mig en minisymaskin i julklapp. det finns så många miniprojekt i min hjärna att det snart svimmar över. Och inte kan man åka till mor i skogen för att snattra sig fram på 70-talsklossen där. Det är på tok för omständligt.

Hm, julklappar. Någon som har några bra  budgettips inom detta ämne?
Kanske något fint från närbutiken...


Kommentarer
Postat av: chippe

Ak ut till din mor i skogen, hon vill garna julpyssla har jag hort. Och baka lussebullar och knack!

2008-11-19 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0