Punkdeppdag

Deppigt väder. deppdag.
var hos kiropraktorn och han sa att min rygg var som en slalombacke. hm... undrar om det var en svart pist eller barnbacken...
han knäckte och knäckte mig och jag blev alldeles snurrig, så det var stört omöjligt att gå till jobbet. Stört omöjligt!
så i stället sitter jag hemma och är snurrig. har svårt att fokusera blicken och mina ben och armar skakar hela tiden.

på haloween var jag bjduen på en fest hos M och R och M. Det var en av de roligaste festerna jag vart på på länge! och det roligaste var, så klart, att få klä ut sig. Jag var poppunkare. och en dag som idag när regndropparna tävlar med tårarna i storhet, är det bra att plocka fram en punkposebild.
Om man inte kan skratta åt det, kan man fortsätta gråta. Enjoy!



 
                                      

Kommentarer
Postat av: chippe

Fett cool ser du ut pa bilden!!

2008-11-19 @ 00:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0