Sängläge

Idag har jag varit helt sängliggande på grund av min underbara rygg. Jag bli verkligen galen på min kropp. Jag har inte kunnat  röra mig ordentligt på hela dagen. Jag började gå till den här kiropraktorn för att jag skulle bli frisk, inte för att jag skulle vara borta från praktiken hela tiden...

Jag är riktigt deppig för att det har varit plusgrader idag. Jag har suttit inne och tittat ut på snön som smälter bort. Sorgligt.
- Vi får helt enkelt vänja oss vid att det aldrig mer kommer vara en vit jul i Stockholm, sa O i morse. 
Nä fy fan! Det kan det visst bli. Hade julen vart nu i helgen till exempel, vit vit vit!

Min hjärna är mos och min kropp är skrot. Ingen vidare onsdagskänsla helt enkelt.

Slut på meddelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0