Städaren i nöden

Så.
När jag kom hem från jobbet förstod jag att jag är tillsammans med världens finaste människa.
VÄRLDENS FINASTE!
O hade sorterat alla våra papper. Gamla räkningar var slängda, nya lagda i en särskild mapp. Gamla skolgrejer borttagna, viktiga jobbgrejer lagda i min folder. Jesus vilket jobb! En stor sten föll från mitt hjärta. Det kommer inte längre vara den mest ångestladdade sysslan i världen att betala räkningar!

Han hade dessutom slängt kartonger, tvättat hela tvättkorgen och lagt in den i byråerna, städat köket och vardagsrummet och köpt glass och godis till söndagskvällsmys.

Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna honom?
Något väldigt bra, det slår jag vad om!

Kommentarer
Postat av: chippe

Vilken kille. Nat bra maste du ju ocksa ha eftersom han alskar dig sa mycket!

2008-11-19 @ 01:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0