Update

Jag är dålig på att hålla igång bloggen när det är mycket i skolan.
Men så mycket kan jag konstatera att på grund av "integritetsskäl" vill inte vår handledare förklara varför några grupper fick lämna in sitt exjobb två dagar senare än alla andra.

När jag tänker på det blir jag så arg att jag slutar andas. På riktigt. För i helvete. Jag förstår inte hur man kan kalla sig människa när man beter sig så.

Förstår inte.

Praktiken är i alla fall här och den har börjat bra. Så jag jobbar 8 timmar varje dag på Bolibompa, sen är det dags för Radiosporten fram till sent på kvällen. Idag är det bara från 09.00-22.00. Lagoma korvar är bäst, sa han som sket i byxorna.

I morgon ska jag berätta om min spännande tur till herr Kiropraktorn som berättade den spännande sagan om hur hela Lovisas kropp var sne. Från tårna upp till nacken. Orkar ni vänta så länge?

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0