Bråttom bråttom

Det är Halloween-fest hos M i slutet av oktober. Jag vet vad jag ska vara och kan nu inte tänka på något annat... hehe.

Annars är det exjobb som gäller, börjar närma sig slutet med deadline nästa onsdag. Sen tar jag mitt pick och pack och drar till London i fyra dagar. Någon som har något hett tips med vad man kan syssla med där?

För övrigt har jag försökt följa hela Idol-Katrin-exSchulman-dramat via olika nyhetssajter. Det verkar som vanligt vara ett hopkok av händelser i syfte att öka intresset för: exSchulman och programmet Idol.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: london_calling

man kan stada och laga mat till sin stora syster :-)...och ta hand om tvatten som aldrig blir tvattad eftersom att jag aldrig ar hemma...

2008-10-20 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0