En station till

Min totala förvirring fortsätter.

Förra veckan trillade jag i trappen för att jag glömde lyfta på foten. jag lutade bara överkroppen framåt och pladask!
Igår hade jag glömt nycklarna och skulle möta O vid Musikhögskolan för att få hans. Precis när jag rullar in mot Stadion (stationen där Musikhögskolan ligger) ringer han och jag meddelar:
- Ah, jag är faktiskt precis vid Stadion.
- Va bra, säger han, jag åker ner för rulltrappan nu.
- Toppen, säger jag.
- Vart är du nu, frågar han.
- Ehm...jag är kvar på tåget... jag glömde visst att gå av...

Jag GLÖMDE gå av tunnelbanan. Jag fick sitta kvar en station extra. Jag är dum i huvudet. Eller bara trött som aldrig förr.

O skrattade så han höll på att dö efteråt. Själv börjar jag undra om det är massa saker jag glömt de senaste veckorna, men inte kommit ihåg att minnas dem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0