Jag är inte 30 än!

Idag fyller en av mina arbetskamrater 30. Jag trodde faktiskt hon var äldre, men så pass mycket socialt vett har jag i alla fall att jag inte delgett henne den åsikten...

Men det fick mig att tänka lite på oss, allihopa, vännerna. På hur unga vi faktiskt är. Att det är långt för oss kvar till 30. Tänk vad annorlunda våra liv kommer se ut då. Det är liksom sju år kvar tills dess. SJU ÅR! Det är längre än hela högstadiet och gymnasiet tillsammans. Det är två och ett halv år längre än mitt förhållande. Det är nästan ett decennium. För guds skull, varför har folk panik?

Nä, min systers flytt till andra sidan jorden inspirerar mig att inte sitta och vänta på att den stora trean och den stora nollan ska komma. Jag tänker springa rakt in i dem och förbi! Åldern är varken en bra anledning till att det går bra eller dåligt, åldern är INGET!

Fast jag är glad att det är lite kvar ändå, då får man känna sig lite ung och söt ett tag till. And I like to feel pretty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0