Jag tävlar inte på min fritid

Enligt vissa kommentarer jag fått efter min förfrågan vilka som är intresserade av brännbollsspel i sommar, har det framgått att vissa av er tror att jag är tävlingsinriktad.

Jag kan ju säga såhär: Jag tävlar bara med mig själv när det gäller saker man gör på fritiden, dvs brädspel, lekar på fester OCH brännboll på Nytorps gärde.

Jag tävlar mot andra när jag: spelar tennismatch för en klubb, spelar handbollsmatch för en klubb och simmar i snabbsimbanan på valfri simhall. Men i simhallen vet de inte att jag tävlar mot dem.

Så C, vilket lag du än hamnar på, så älskar jag brännboll för att ALLA är bra på nån av grejerna som ingår i spelet, springa, fånga, kasta, slå, se vart man ska rikta bollen där minst antal utespelare står och vara brännare. OCH man behöver inte vara duktig för att ha kul. Så enkelt är det.

Ni med era förutfattade meningar..:)

Kommentarer
Postat av: London_calling

Inte tavlar...hrmm...Japp...

Sjalv ar det sa att mitt storsta problem ar att jag ar sa..odmjuk..



Sa som vi ser oss sjalva ser andra oss inte :-).



Min kompis Mon ar vardelos pa alla delar av branboll forutom mojligvist ol drickandet efterat, om hon kan fa en Tartini :-)

2009-04-20 @ 10:23:59
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0