Lyxhelg

Lördagen var:
frukost med Lost
kyla
Pirat Bay-demonstration
Snö
thaimat som åts i thaikiosken
fest i Älvsjö
pop-quiz

Söndagen var:
frukost med Scrubs
tvättstuga
promenad till Hammarby Sjöstad och morotskaka och caupccino i träringen på vattnet
dammsugning, svabbning och tokstädning
lillebror
tacos
och filmen the visitors som var KLART SEVÄRD!

Jag har alltså jämkat mellan mina önskningar och universums vilja. Jag har tagit det lugnt OCH fått saker gjorda. Hur skönt är det inte att vara ledig två dagar i rad? Det är fanimej lyx.

Kommentarer
Postat av: London_calling

Hej liten

snart ses vi, tankte ta semester pa Fredag, har inte fragat min chef an, men om det ar OK med dig, sa tar jag ledigt??? Om det gar...eller vill du hellre vara sjalv??

/m

2009-04-20 @ 13:48:31
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0