Piratdomen – ett skämt

Gick in på DN.se och för att se Pirate bay-domen. Ett års fängelse och 30 miljoner i skadestånd.

Skandal.

Men vad som är tydligt är att demokratin inte kommer dö. På tio sekunder hade över 40 personer kommenterat nyheten.

Jag vet vad jag ska demonstrera emot första maj. Detta är vår generations absolut största och viktigaste fråga. Rice up! Jag vet att vi 80-talister inte är slappa glidare som inte har några åsikter, jag vet att massvis brinner för frågan.

We will not back down...

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är bra Lovis... det är skönt att du håller en positiv andra genom det här. Själv har jag så lätt för att deppa ihop i motvind.



we shall overcoooome

2009-04-17 @ 15:05:14
URL: http://carrigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0