Sämpa sämpa krabbar

Vad har nerladdning fört med sig som är gott?
Att både SVT och SR lägger ut sina program på webben så att man kan titta och lyssna igen.

Vilka har tvingast att följa efter?
kanal fem och Tv4.

Är det bra?
Kan man säga mer än ja?

Om någon halvtimme eller så är det middag i (t)Älta, fisk. Det är väldigt praktiskt, för trots att jag älskar fisk, är det så jäkla dyrt att köpa, så det blir verkligen inte något med de där tre gångerna i veckan. Det är ju sjukt, hur många följer det egentligen?

ja, då ska jag också byta däck på lilla fjun (inte mig själv alltså O!), den knallblåa Seaten, med behövlig hjälp från fader vår.

Nu Lovisa: Öka takten sista kvarten, gå ta-blå!

Kommentarer
Postat av: Martin Bjurefors

Jag äter fisk minst 4 ggr vecka!!!!

Kul variant på Hammarbys "Tidaholms kör"

2009-04-21 @ 09:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0