Bada bada!

Fy fanken vilken dag jag har idag!
Superstressigt, helt stört. Har hjärtat i halsgropen och hjärnan rusar som ett X2000.

Ändå har jag varit så effektiv hela dagen. Jag gillar inte när andras misstag gör att jag måste arbeta mer, I just don't like it.

Igår badade jag i havet, gud så härligt det var. Jag dök mina svandyk ner i det mörkgröna vattnet och ville aldrig gå upp. Önskar jag bodde närmare havet. Då skulle jag ta mig ett litet dopp varje dag från och med maj. Nu har jag att välja mellan Nytorpsbadet, Sicklasjön (som finns med på listan med smutsigt vatten) eller en cykeltripp till Källtorpssjön eller Söderbysjön. Jag ska inte klaga, märker jag nu. Jag bor nära vatten.

Me like vatten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0