Färga eller inte färga?

Jag måste klippa mig snart.

Eller måste och måste... Jo, MÅSTE.

Jag börjar återigen likna McGyver, och det är inte okej. Inte alls.

Min kära frisör föreslog i våras att vi skulle prova en mörk färg till hösten, eftersom jag redan tröttnat på att se likadan ut i ett helt halvår (nej, jag har inget tålamod).

Vad tycker ni om det? En mörkhårig Lovisa, skulle det funka?

Jag börjar sakta sakta att gå emot den idén, för jag tror inte jag passar i mörkt. Men å andra sidan så vet man inte förrän man testat. Och det kan ju inte bli värre än att jag är ful i håret...

vilket ju är det värsta jag kan tänka mig. Jag får panik av att vara ful i håret. Jag kommer få ångest och vägra gå ut och inte söka ett enda jobb och jag kommer ha mössa och sjal och sorgeflor ända tills jag kan återgå till att se snygg ut.

Så det är ett väldigt viktigt val. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag tycker absolut du ska testa. Gillar du det inte kan du ju färga om det redan dagen efter.

2009-08-31 @ 14:05:03
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Storasyster K

Skaffa först ett jobb, och sedan mörkt hår. Men nu kan du kanske göra en varmare ton i det ljusa eftersom man blir så blek på vintern. (Igentligen tycker jag att du skall ha långt hår, eftersom du är skitsnygg i det, emn det var ju inte det du frågade, så det vågar jag inte skriva...)

2009-08-31 @ 14:18:15
Postat av: chippe

Jag tycker du är skitsnygg i håret som du är!!

2009-08-31 @ 18:06:44
Postat av: martin b

Vadå hår?? Det spelar ingen roll!! Du är så jättesnygg ändå. Ska jag hålla med nån så är det väl Katarina (men det vågar jag inte heller skriva)

2009-09-01 @ 10:06:55
Postat av: Storasyster K

Hej!

jag trodde min förra kommentar kom med, men den kanske blev bortsållad för att jag skrev att jag tycker att du är skitsnygg i långt hår.. Du är fin i kort också, men fenomenal i kort.

2009-09-01 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0