Inget särskilt

Det här med att gå tidigare från arbetet är en knepig fråga.

Just nu är jag den enda i min grupp som inte gått hem, jag sitter som en lydig (och stressad) hund och försöker bli klar. Vore mycket härligare om jag kunde dra hem redan nu, slänga i mig lite yoghurt och hoppa på Vita Blixten och rulla ner till Nypan och plaska runt lite.

Jag har verkligen bad på hjärnan idag.

Det var någon som sa att det fanns ett nytt community som hette ass book. Undrar om man vågar googla på det utan att få skavsår i ögonen? Nä, antagligen inte.

Jag kan i alla fall glatt meddela att de orkidéer jag tagit under mina vingar förra veckan mår väldigt bra. En lite lustig orkidé har fått fyra nya skott och de andra har fått början på två nya blad. Så jag hurrar för dem och mina gröna fingrar.
Men jag hurrar tyst, annars kan någon höra...


Kommentarer
Postat av: Sunny_Sydney

Hej liten...



jag har lite fragor om orkideer...lat mig veta nar du har tid att beratta for mig vad jag gor for fel.

Alla blommor pa min orkidee forutom en ar alldeles bruna. Och den har bara blommat i tre fyra veckor..

jag vattnar en gang i manaden

den star inte i direkt sol ljus men i ett ljust rum...

jag vet inte vad jag gor for fel

2009-08-07 @ 02:06:56
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: chippe

Vattna en gång i veckan, det gör jag. Doppa dem och prata lite med dem.

2009-08-14 @ 15:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0