Min Oooo

Nu måste jag tyvärr skryta lite.
Inte om mig själv, utan om O.

Det finns helt enkelt ingen som gör så fina saker för någon annan som han.

Igår var det min namnsdag (som om någon inte märkt det), det är inte särskilt stort även om jag tjatade om det hela dagen.

Efter jobbet kommer han och möter mig med en blomma och en present. Sen går vi och käkar middag med mor och när vi kommer hem till vår lilla lägenhet, då har han köpt en blombukett och en ny orkidé med tre stänglar! En jätteblomma. Fantastiskt.

Jag blir helt snurrig när jag försöker komma på vad i herrans namn jag har gjort för att få ha honom i mitt liv. Jag har ingen aning om vad det kan vara. Hoppas det var något bra.

Så, min förmiddag idag innebär att jag sitter och skickar glada tankar till O. Nu ska jag sluta skryta om honom. Det blir nog lite tråkigt i längden, fast inte för mig!

Kommentarer
Postat av: Storasyster K

Supergulligt!! Han är ju rolig och har bra fantasi när det gäller presenter. Det är en konst att lyckas köpa rätt saker, och han är tydligen expert. Inte en enda grej från el-stället där han jobbar. Själv har jag fått hem en brödrost som piper och en kaffebryggare med 10 knappar...

Kram

2009-08-26 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0