Ner i källarn Jan

Idag ska jag träna. Jag ska ta det försiktigt eftersom jag var hos naprapaten igår. Men jag vill träna ändå, för nu orkar jag inte vara slapp längre.

Herre gud, jag har ju käkat lite lite lite godis varje dag nästan hela sommaren, det håller inte grabbar. Nu är det höst, en nystart (eller ny-död, vad man nu väljer att säga) och jag ska låta min kropp vara ren och hälsosam så att det klarar alla nya utmaningar.

Därför ska jag gå ner i TV4:s källare och göra några sit-ups och benlyft. Jag klappar mig själv på axeln, och hoppas att hungern, som inte lagt sig trots att lunchen var för bara två timmar sedan, inte ska sätta käppar i mitt livshjul.

Kommentarer
Postat av: chippe

Är du inte alltid ren och hälsosam?

2009-08-20 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0