På det riktiga landet

Jag har semester.
Jag är på västkusten.
Jag har badat i havet, det var salt och innehöll tre blåa maneter och två röda.
Jag har cyklat på en ranglig cykel.
Jag har sovit länge på mornarna.
Jag har hört det värsta åskovädret någonsin.
Jag har suttit i solen och läst kusliga deckare. 

Nu ska jag kasta frisbee med O. 
Jag är dålig på det, men det gör inget. För sedan ska jag duscha i trädgården med trädgårdsslangen och då behöver man vara varm. 
Över och ut, från hon som är i den RIKTIGA skärgården.

Kommentarer
Postat av: Storasyster K

åh vad härligt! jag blir avunsjuk på dig. plocka några snäckor och vackra stenar så att du får med dig lite av västkusten hem...

2009-08-12 @ 09:30:16
Postat av: Sunny_Sydney

Hej Liten



later som en underbar semester. Jag vill ocksa ha semester, jag ar forkyld. Jag skyller pa jobbet :-)

visa bilder fran den riktiga skargarden..



kramar M

2009-08-13 @ 01:21:53
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Martn

Riktiga skärgården!!? Men västkusten är underbar på sitt sätt. Jag längter dit ibland också även om den riktiga skärgården ligger några km härifrån. Jag hoppas att du fortsätter och njuta av din minisemester...

2009-08-13 @ 09:55:05
Postat av: chippe

Låter underbart Lovisa, du skriver otroligt bra och skapar känslan direkt. Är så glad att du haft fint väder (med lite hagel?) kramar

2009-08-14 @ 15:09:33
Postat av: Maria

lyssnar på Lovisa i radion

2009-08-16 @ 19:40:07
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: chippe

Förresten, var du på Liseberg?

2009-08-18 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0