Städa

Så, hittills har förberedelserna gått bra, har samlat ihop sammanlagt åtta sidor med information. Senare ska jag börja plugga in alla spelarna.

Men först måste jag faktiskt städa. Jag vet att det låter tråkigt, men jag har längtat efter det hela veckan. Att få dra på mig min obligatoriska städsjal i håret (man måste ha färgglad sjal för att städa!) och släppa loss dammtorkandet och svabbandet. Jihu.

Försöker samtidigt förstå varför det alltid blir extra dammigt på vissa ställen. Det är helt sjukt. Det tar bara tre dagar för en liten dammhög att bildas i hörnet till höger om bokhyllan, men hörnet till vänster ser alltid fint och rent ut. Även nu, efter två veckors frånvaro av städning. Sjukt.

Sjukligt intressant inlägg va förresten?

Kommentarer
Postat av: chippe

Otroligt bra gjort Lovisa att förbereda dig så mycket. Det kommer att gå så bra! Kanske du skulle be att få följa med någon av dina reportrar för att sitta brevid och lyssna och kolla hur de gör. kramar

2009-08-02 @ 20:26:31
Postat av: maria

Jag tycker att det ar sa sjukt trakigt att stada. Jag hatar att stada, jag blir arg och aggressive. Framfor allt blir jag arg pa folk som stokar ner och inte forstar vad man menar nar man sager stada badrummet. Det betyder ju inte bara svabba golvet, det betyder ju ocksa att torka av kranar vaggar och sant annat skrap..



Hatar att stada, stadade i sondags morse. Jag tror att det ar nog bast att skaffa staderska om mitt aktenskap ska overleva...

2009-08-03 @ 04:07:22
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Martn

När du "sänker sig" till att städa för att skjuta på förberedelser då är du nervös. Men min lilla stjärna, du kommer att klara det galant. Med den typen av förberedelser, din talang och din nästa djävulska förmåga att se strategiskskt på fotbollsmatcher. Jag känner ingen som inte arbetar dagligen med fotboll som är närmelsevis lika duktig att ser vad och varför saker ske på matcher.

Du fixar det som bara ....

2009-08-03 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0