Bilder från lyan

Sådärja, nu kommer här lite bilder från innan och under själva flytten. Hoppas det smakar.


Alla måste komma och hälsa på ofta ofta så vi inte känner oss så ensamma här ute i förorten. Jag har förresten en granne med en hund som skäller hela dagarna. Jag funderar på att gå upp och fråga om de vill att jag ska hålla den sällskap. Så att den inte är så ensam.




Nymålat sovrumsgolv. Väggarna är ljusgrå, så det gråa golvet gör att rummet känns väldigt lugnt och harmoniskt.




M i sin sprojlans nya frisyr var en hjältinna hela dagen.




B kollar in vår balkong i vardagsrummet.




O:s mor var otrolig, min mor med, och jag satt mest och tjötade hela dagen och hade ont i fingret.




Far min sitter vid den fruktansvärt fula fondväggen i köket (den ska tapetseras OM!) efter en hel dags kånkande. Han var hur stark som helst.




Mor med proviant för all flytthjälp, chili con qorn och julöl.




Och detta är arbetsrummet när det precis var nymålat. Nu står datorn på ett stort vitt arbetsbord vid fönstret och här sitter jag nu och blickar ut över ett regnigt Nytorps gärde.


Nu ska jag till tandläkaren. Och i vanlig ordning drömde jag mardrömmar hela natten om hur de vägrade hjälpa mig med mina visdomständer för att de tyckte att jag använde för lite tandtråd.


- Så du tror att vi ska fixa det här åt dig? Att du inte tycker dina tänder är så vita som de brukar? Ser vi ut som någon jäkla skönhetssalong eller?


Så sa de. Jäkla tandläkare...

Kommentarer
Postat av: Maria

Strålande! När ska man komma över på fika + spelhjälp? ;)

2009-12-08 @ 12:30:34
Postat av: Katarina

Hej!

Kul att se bilder på lägenheten. Ni får det superfint

=)

Lycka till hos tandis

2009-12-08 @ 13:31:20
Postat av: M

jag finns på bild... på internet... alltså måste jag existera! ont i armen idag, vaccin.

2009-12-08 @ 20:32:24
Postat av: Chippe

Det var en skitkul lördag, älskar att flytta, älskar att hjälpa till och tyckte det var jätteroligt att träffa unga människor och höra hur de tänker, och få träffa Os föräldrar som är jättetrevliga oich härligt att se Lovisa ich olel så glada över sitt nya boende. Kort sagt, möcke bra!!

2009-12-09 @ 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0