Fortsättning

Julafton föregicks av en dag då lillebror var min packåsna och byggjobbare.

Han satte ihop vår soffa som kom, så nu kan vi ha gäster som slipper sitta på köksstolar och dricka vin. Tjohej!

Julen var väldigt mysig. Själva utdelningen av klappar var lätt kaosartad med en femåring som gjorde sitt bästa för att ha tålamod och en tvååring som stod brevid sin stressade pappa och skrek: MERA MERA MERA!

Idag är både jag och O jullugna. Långsam frukost och långsam fixning av utseende innan vi åker till hans föräldrarhem för lek med hans brorsdotter.

Jag räddade en katt den 23 också. Fick 1000 kr i hittelön. Merry christmas to me!

Hoppas alla har det fint, trots att snön håller på att smälta bort. Nu ska jag ta på mig mina julklappsjeans som jag fick från far och stassa upp mig så att hela min varelse säger: GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0