Nyklippt och dan

Jag vänder mig starkt mot min fars påhopp att vår generation skulle tycka att dessa problem är riktiga problem.


Det är därför vi lite ironiskt kallar dem för i-landsproblem, så att man ska få klaga lite utan att känns sig larvig.


Ibland känns det skönt att klaga. Som idag, när jag tog bort mitt stygn, och jag har klagat varje gång jag måste använda högerhanden för det gör så jävla ont.


Nu är det ingen som är med mig på dagarna, så ingen hör min klagan. Därför skriver jag om det på bloggen.


Well well. Jag har varit hos frisören och färgat om håret och klippt lite på bredden, för mitt hår växer som en hjälm. Som en snabb hjälm. Ena dagen är jag McGyver, nästa Luke Skywalker.


Enbart män har haft min frilla, som ni märker. I-landsproblem, således.


Man kan också tycka att jag ser lite ut som en 90-talsgothare. Men jag är nöjd ändå, för ögonbrynen har blivit mörka och välplockade och min fina frisör är så snäll och glad.


Till sommaren ska jag nog ha en välmående page. Visst ser ni väl fram emot det lika mycket som jag?





Kommentarer
Postat av: Sunny_Sydney

Som du vet ar I-lans problem valdigt jobbiga :-), oavsett om man i 50 ars aldern tycker att de ar snark zzzzzz..hehehe



jag ska till frisoren idag, jag hadde mer tankt mig en still narmare Truck Flata...vad trors om det. Jag har manga forebilder runt omkring dar jag bor...



Short back and sides...

2009-12-14 @ 22:47:09
Postat av: Anonym

Om ni vill prata riktiga problem med vår far så är det bara att gå in på ämnet kaffe, bönor och andra människors dåliga kaffe..

=)

För att få den riktiga 90-talskänslan så har jag lite stiltips.

Parfym: Tresor (Lancome)

TV: Melrose place

Mat: wook



2009-12-15 @ 08:18:56
Postat av: martin b

Det är helt underbart att läsa din blogg L. Jag ser just på den engelska serien Cupling. Den är bara bäst och det finns en av dom blonda tjejerna. Den lite kurvigare! Hon pratar precis som du skriver här ovan. Det är jättekul. Jag älskar cupling och miná bloggande döttrar;-)

2009-12-15 @ 15:37:26
Postat av: Chippe

Det gör jag med. Och så blir jag mallig för att ni är så smarta OCH snygga allihop. OCh snälla och omtänksamam. Det är inte alla som har sådana döttrar. OCh J bara föra tt du inte nämns eftersom du inte har kommenterat denna blogg, så betyder det inte att du inte finns med bland de smarta,s nälla och snygga, för det gör du!

2009-12-18 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0