Ingen vill flytta sig

Nu flyttas det på fyran. Alla ska möbleras om. Jag mister min fina plats vid fönstret och jag är inte nöjd. Men jag är ju trots allt bara vikarie och kommer inte sitta här längre än till slutet på augusti. Sen vet jag inte vad som händer.

Alla springer runt och slängre saker och tjattrar vid borden om de nya platserna och flera visar sura miner. Det verkar inte som att någon är riktigt nöjd, och det är ju inget bra.

B skickar röst-sms ibland till alla sina vänner. Det är jäkligt kul. Alltid blir man glad av att lyssna på det, konstigt att det känns så mycket mer speciellt att få ett mass-ljud-sms än ett vanligt massmess. Bra initiativ i alla fall.

Nu är jag fan riktigt nervig för tatueringen, eller gaddningen som en gammal klasskompis skrev idag.

Men, nu har i alla fall min mamma Facebook, så allt löser sig nog snart till det bästa.

Och oj vad jag vill dricka öl ikväll, undrar om man får det när man är nygaddad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0