Jobba jobba jobb

Från ett jobb till ett annat.

I dag har jag publicerat mina fem kanaler och puffat runt. Det jobbigaste med att åka på semester (?) är helt klart att allt man lär sig på det nya jobbet försvinner vid ungefär det andra badet. Usch, jag har känt mig vilsen hela veckan.

Men nu är det radio och sport som gäller. Bland annat har jag fått nöjet att läsa följande citat av LG Jansson: Antingen vinner Sverige eller Ryssland.

Klockren sportklyscha. Jag ryser.

Men, det har blivit lite fart i spelet och jag är ju onekligen piggare nu än vad jag kommer vara klockan 23 när jag slutar. Då har jag jobbat 14 timmar på raken och jag vet att jag inte får klaga men...

Kan jag få tycka att det är jobbigt att sitta framför en dator i över ett halvt dygn i rad?

Well, I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0