Grymt gig

Återigen på jobbet, men det är fasiken okej för det är mysigt med nio timmar Radiosport på en söndag!

Igår åkte jag till O:s spelning efter jobbet. Ni som inte var där missade Tremblebees abasolut bästa gig!!! Alla andra bandmedlemmar (som tokrockade!) hade sina små crews där, alla förutom O. Han hade mig såklart, men jag är ändå bara en liten flickvän. Jag är ju fan alltid där!

I alla fall så har bandet utvecklats enormt sen jag såg dem första gången. Nu är de samspelta på ett annat sätt och det häftigaste är att se att alla lyser lika klart på scen. Unsigned inte så länge till skulle jag tro. Lyssna på deras ännu inte färdiga Myspace, framförallt är bilderna sjukt snygga!

Nu ska jag sluta leka promotor. Det är inte mitt jobb. Mitt jobb är att hålla koll på det andra åket av damernas världscupsslalom i slovenska Maribor. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0