Hemskt roligt

Jag har läst lite om serien The secret life on an american teenager och jag är lite road av den. Om ni har lust så kan ni  gå in och läsa episodtexterna här. Man blir impad över producenters kreativitet ibland.

Hm, jo, det var nog faktiskt allt jag hade att säga än så länge. De här små korta inläggen är som en mental fika för mig, en datarast liksom.

Ska bli kul att träffa lite folk ikväll. Man måste fan bli bättre på att vardagshänga! Man kan ju lika gärna umgås hos någon annan i stället för att titta på tv ensam hemma. Det ska jag bli bättre på själv i alla fall. Fast någon av er måste faktiskt också lova det för jag har ingen lust att hänga själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0