Snart är det fredag...

Idag är jag tillbaka på jobbet. Full fart. Packad prutt. Nej, vilket dåligt skämt. Skäms!

Men jag är mycket friskare nu, jag kan till och med andas genom min vänstra näsborre då och då. I morse när O väckte mig med frukosten färdig, kändes det som riktig vargavinter. Det var svart ute. Trots att vi ska gå mot "ljusare tider". Då fick jag ett litet sms från min mor: "det är 20 grader på Gran Canaria idag".

Det räckte. Strunt i Sverigevädret, låtsas inte om regnet och slasken, märk inte blöta strumpor, frusna näsor eller snuviga ögon. Snart, snart, kommer Anna Lovisa Helena Marianne Bjurefors Giertta befinna sig på en strand långt långt bort från dig!

Eller, detta gäller ju inte B, M, M, S, eller L, de ska alla resa till varma länder och längre än jag, men ändå! Nu ska jag kolla upp var man köper utsläpssrätter så att jag tar hand om miljön trots att jag vill fly mitt hemland en vecka.

Och jobba såklart.

Kommentarer
Postat av: Martin B

Det är du verkligen värd. Du har kämpat som ....

det senaste året. Njut fullt ut!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 10:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0