Jag läser mig själv

Ja, ibland kan man inte få nog av att vältra sig i sin egen kreativitet. Därför har jag spenderat den senaste kvarten med att läsa gamla blogginlägg.

Sammanfattning?

Att mycket skit kan hittas på lovisagiertta.blogg.se, men att jag tackar min lyckliga stjärnmoder för att jag faktiskt startade den här bloggen för några år sedan, för att få skriva som jag själv vill. Inte i ingresser eller perfekta citat, utan bara blaj blaj blaha-grejer. Blandat med arga kommentarer till idioter.

Nä, min sammanfattning blir nog helt enkelt: jag skriver som bäst när jag är arg.
Oavsett om det är på politiker eller puckon i tunnelbanan.

Undrar om jag gör fler saker bättre när jag är förbannad?

Kommentarer
Postat av: Chippe

Det är nyttigt att läsa det man skrivit, man ser om man utvecklat språket och tankarna eller om man är samma person som för ett år sen. Så fortsätt med det. Och nej, du skriver inte bara bra när du är arg, dina tanker och inte minst dina dikter är fantastiska!!

2009-07-16 @ 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0