Sysslolös på jobbet

Gud som haver barnen kär, se hur j*la uttråkad jag är!

Det finns en gräns för hur mycket jag kan göra av mina arbetssysslor innan jag blir beroende av en annan människa. När jag är färdig, måste någon korrläsa det jag skrivit och innan jag fått tillbaka korren är jag helt sysslolös.

Det har jag varit hela dagen nu. Har gjort allt småpill, hunnit med allt tjafs och nu sitter jag för femitelfte gången idag och läser DN:s hemsida. Jag kan alla artiklar utan och innan. Jag har sett alla bildspel. Nu vill jag ha något att göra!

Jag tänker att det då vore mycket bättre att skicka hem mig för dagen. Jag har inget övergripande ansvar för massa viktiga saker, jag är bara en liten tablåredaktör. Ingen behöver mig här, allra minst jag. Låt mig gå hem och städa!

Kommentarer
Postat av: Malin

läs din mail om du nu inte har ngt att göra :P

2009-07-01 @ 15:47:18
URL: http://malinmarilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0