Min drömdag

Min lunch fick ätas utomhus idag med. Det är fasiken helt rätt. Mer utomhus åt folket! Rapido!

Om jag fick bestämma fritt över min dag skulle den se ut så här:

Sova till 8.00.
Äta frukost med jordgubbar, honungsmelon, havregrynsgröt med hallon och kanel, färskt dinkelbröd med avokado.
Göra yoga i 1,5 timme.
Packa ner min egensydda picknickfilt och solskyddsfaktor och en ny bra bok och cykla iväg till Paradissjön.
Simma runt den några gånger, läsa och slappa.
Cykla hem och spela lite brännboll på Nypan.
Sätta på mig en fin klänning och träffa vänner i Vitabergsparken och dricka drinkar ur termos.

Visst låter det nice? Visst låter det bättre än att publicera sex tablåer för TV4 samtidigt som magen skriker efter glass och man är förbjuden att vrida sig på grund av naprapati?

Ja, ja. Inte ska man klaga när man har byxorna bakåfram. Laters!

Kommentarer
Postat av: m

hej yttis pyttis..

utomhus lunch later underbart. Har ar det stort sol igen. Varmt och skont, alla dagar. Har fatt mobler leverat av IKEA...nu behover vi bara ett kylskap sa kan vi flytta it..puss puss

2009-06-26 @ 06:24:53
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Martin Bjurefors

Vilken är paradissjön (som du inte badade i)?

2009-06-26 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0