Serielunken

Alla på jobbet ser lite lagom schletna ut efter midsommarhelgen, som sig bör. Själv hoppas jag att fler helger blir som denna, en dag med oavbruten fest och en dag med hela första säsongen av Californacation, min och O:s nya serie.

Tyvärr börjar inte andra säsongen lika bra. Hoppas det repar sig.

Annars är det tomt på serier i vill-se-hyllan. Nog ska jag inskaffa den andra boxen av Twin Peaks så fort jag springer förbi ett varuhus, men jag vill se något som har lite mer humor och lite mindre mystik också. Kanske om det fanns någon riktigt bra brittisk serie där ute. Men jag vet för lite än så länge, ska nog ut och surfa om saken.

En serie som verkar kul är en ny amerikansk high school-serie som heter Glee som har en av mina favoriter Jane Lynch i en av huvudrollerna.

För vad annars kan man göra en sommar än att förkovra sig i tv-tittande? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0