Sommarens första feta bett

Vädret i helgen har varit otroligt. Det går inte att beskriva känslan av svensk sommarsol blandat med doften av syrén tillräckligt bra för att ge det ett försök. Ens. So I wont.

I lördags var det terminsfest på Musikhögskolan och som vanligt befäster de regeln att partyn med liveband är the best of the best. Då skakar alla rumpa, inte bara flickvänner och de som är för fulla för att göra något annat än att röra sig fram och tillbaka i otakt.

Hur som haver, så satt vi utomhus den kvällen i kanske 30 minuter. Och vad blev konsekvensen av det för Lovisas del? Tror inte ni kan gissa.

Jo, 18 MYGGBETT!!!

Men det är lugnt, absolut. Nu när jag sitter på jobbet och håller på att tugga sönder mina läppar för att inte klia mig över hela kroppen, väljer jag helt enkelt att ta det hela som en stor, fet komplimang.
De tycker jag är söt. Och då är det självklart att ge mig ett bett eller två. Det är en lärdom jag fått från syster M, som nog syster K kan skriva under på...


Kommentarer
Postat av: Syster_M

Phhh Lite bett har ingen dott av,...



du ska se spindlarna har...det blir man dott av



kramar M

2009-06-01 @ 13:11:07
URL: http://www.giertta.com
Postat av: Chippe

Spindlar bläk. I Portugal fanns det spindlar som byggde nät över källan, de var ganska äckliga. Men det var länge sen. Tror barnbarn E också bits då och då, men man kan inte kalla henne en mygga. Ha det bra alla kloka tjejer, drar till Madeira nu för kongress. I Atlanten. Otäckt. Lovisa, ha en bra semester i Barcelona med O!

2009-06-02 @ 08:46:43
Postat av: Storasyster K

Igår bet lilla E sin storasyster mitt i bröstkorgen, så att det kom blod. Det var det tredje bettet under dagen, med det enda med blodvite. Det verkar som om människobett också kliar.

2009-06-02 @ 09:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0