Farligt att träna

Så, min schwester har alltså varit ute och sprungit för länge för vad hennes nyopererade höft klarar.
Dumma lilla syster.

Lovisa tränade försiktigt, försiktigt, försiktigt igår för att hennes knä inte ska kolapsa. Lovisa kom hem med feber.

Varför är systrarna Bjurefors Giertta inte gjorda för sina egna tuffa sinnen?

Men jag ska träna idag i alla fall, struntar i vad min kropp säger nu, jag har varit sjuk sen i december och influensan tvingade mig att missa massa kul, så nu skiter jag i mina signaler och kör på. Jag blir ju ändå aldrig frisk, då ska jag fanimej va snygg i stället.

Där fick jag så jag tål!

Kommentarer
Postat av: m

Phh....Jag har last i tidingen att natt universitet har bevisat att det ar bra att trana nar man ar sjuk. Det star att de sjuk kampa emot blod kropparna (roda, Vita kommer ej ihag). De produceras mer av dem i varje fall..



hence, man blir frisk av att springa..som vinden..

2009-03-12 @ 17:53:25
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: K (äldst, bäst och vackrast)

Jag tror att jag missade träningsgenen, jag fick den där genen som är bra på att ta det lugnt med träningen.

I tisdags somnade jag på träningen, det var i och för sig på ett pilates pass på korpen, så ingen upptäckte att jag sov förrän det hade gått 15 minuter och jag började snarka högt.

- Så snacka för er själva småsyrror, vi är inte träningsgalna allihopa, vissa av oss kan konsten att ta det lugnt på träningen.

2009-03-13 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0