Filmer jag kan något om

Det finns så många konstiga filmer jag skriver om i jobbet. Några blir jag sugna på att se, medans jag är så lycklig att jag slipper se andra.

En film som heter Dangerous game blir jag inte särskilt sugen på alls. Det verkar vara synd och skam att en skådis som Harvey Keitel ska behöva vara med i en riktig skräpproduktion. Om man någonsin sett Madonna i en film, då vet man, den är inte värd att se...

Samtidigt är jag glad över att jag får höra talas om filmer jag annars aldrig ens skulle veta existerade. Till exempel den här. Nu har jag inte sett den än, men det ska jag såklart göra så fort den kommer på min filmkanal.

MIN filmkanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0