Måndagmorgon

I morse var det möte med banken å föreningens vägnar. Det gick bra, men siffror så tidigt på morgonen är man ju inte direkt van vid.

Annars är det måndag och allt vad det innebär, trötta ögon runtomkring och samtliga medarbetare beter sig aningens nyvaket.

Den här veckan kommer bli en helvetesvecka, för att citera O. Jobb jobb kväll och helg. På godmorgon Sverige idag berättade  en ungdom om hur det var att vara arbetslös ungdom. 
- Det vore väl typ bra om man kunde få telefonnumret till företagen på Arbetsförmedlingens egen hemsida, var hennes heta tips till politikerna. 

Jag har en stark känsla av att det egentligen finns mer att göra på den fronten, men jag kan ju missta mig... 

Kommentarer
Postat av: London_Calling

Hej Liten



jag har lagt upp de nya bilderna pa min hemsida, och hjartat som jag pratade om ligger pa bloggen. Lat mig veta vad du tycker



super kramar M

2009-03-23 @ 10:15:18
URL: http://www.giertta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0