Mardrömmar

Hela natten har jag drömt mardrömmar om två saker:
1. att L:s operation skulle gå åt skogen och att jag av någon anledning var ansvarig för det och var tvungen att operera bort båda mina ben för att kompensera för hennes korsband.
2. att jag bodde i ett gigantiskt palats i forntida Grekland och alla människor jag kände var någonstans i palatset och jag hade bestämt att jag skulle träffa dem alla på nästan samma tid. Jag stressade för att hinna göra mig i ordning i tid, men min garderob höll på att flytta sig mellan rummen så jag sprang och sprang mellan vitkalkade rum för att hitta något att sätta på mig, samtidigt som jag blev jagad av någon av mina vänner som ville påminna mig om att jag var sen sen sen SEN!

Det var så himla skönt att vakna.


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som att du ställer för höga krav på dig själv just nu. Lägger ribban för högt för att känna att du kan lyckas. /Dr. Freud

2009-03-04 @ 20:27:03
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0