Objektiva drömmar

Jag åt potatisplättarna till lunch. De var goda.

Nu är jag hungrig igen, och kaffesugen igen trots att jag druckit två koppar idag.

Detta är inte ett bra tecken för kvällen, då jag jobbar till 23. Det är första kvartsfinalerna i hockeyn nämligen, visst sitter ni som på nålar!

På lördag ska jag gå på fotoutställning har jag bestämt. Pang så var det bestämt. Jag älskar foto har jag kommit på. O också. Om jag är snäll köper jag kanske ett nytt objektiv till min kamera nästa månad också. Då kommer fan ingen undan, trots att man "hatar att va med på bild" och ber mig att "men kom igen då, sluta".

För det tänker jag inte. Alla ska dokumenteras, såhär såg vi ut 2009. Det är den nya regeln, så fort jag köpt mitt objektiv.

Alles be ware!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0