Fanta-si fanta-så

Det står klart att den samlade hårrådet står bakom en och samma tes:
var snygg på semestern Lovisa, klipp dig för f*n.

Så, idag ska jag boka tid hos frisören, hoppas hon kan klämma in mig!

Igår var jag hemma och krasslig, ingen aning om vad det är, men jag är så trött hela tiden. Som om någon rusar runt inne i min hjärna och kropp och tröttar ut organ och tankar, men jag får inte ta del av resurserna.. knepigt!

Dagens roligaste:
vid Gärdets tunnelbana kom två asiatiska män gående idag, med gula tunkior så som buddhistiska munkar kan ha, rakade hjässor och... FOPPATOFFLOR!

Det om något borde väl sätta fart på fantasin?

Kommentarer
Postat av: Chippe

Stötte ihop med en hel busslast turister från Kina igår. Alla hade foppatofflor. Och inte nog med det. Alla hade fyra nummer för stora foppatofflor!!Konstigt. Du skriver väldigt bra!

2009-06-02 @ 08:49:45
Postat av: Chippe

Stötte ihop med en hel busslast turister från Kina igår. Alla hade foppatofflor. Och inte nog med det. Alla hade fyra nummer för stora foppatofflor!!Konstigt. Du skriver väldigt bra!

2009-06-02 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0