Got to move on

Sitter på Radiosportens redaktion, ensam, efter en härlig fredag.

Efter jobbet gick jag in i alla affärer jag ville gå in i på Hornsgatan, bland annat ett keramikgalleri där jag blev riktigt suktad att köpa en present till mig själv. Men eftersom jag kör strutsmetoden med mitt bankkonto har jag ingen aning om hur mycket/lite pengar jag har på kortet, så det fick vara.

När O var klar i skolan möttes vi upp på Götgatan och tog dagens tjeckiska på Beefeater, i solen såklart. Middag på Muggen, mums! Planen var att ta en promenad och sen möta upp några vänner, men efter uteblivna telefonsamtal valde vi att helt sonika åka hem, äta russin och titta på det sista Scrubsavsnittet EVER.

Och ja, jag grät...

Tycker inte att det finns några starka belägg för att lägga ner serien. Den håller fortfarande, det är den bästa serien jag vet och jag tycker det är FUBBIGT att den nu är slut. Jäkla skådisar som vill utmana sig själva och mova on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0