I should be a hamster

Jag har sånt blodsockerfall att det inte är att leka med. Jag förstår inte vad som har hänt med mig, men jag känner för att gå och lägga mig vid tretiden och aldrig aldrig vakna. 

Måste börja ha med mig något större mellis än frukt. Som en flaska vin kanske? Det skulle nog hålla mig vaken både en och två timmar. Och jag skulle inte ha något emot att bara sitt av tiden några timmar, jag skulle nog kunna njuta ganska så hårt...
Men mina kära kollegor skulle nog inte tycka att det kändes helt bekvämt med en smålullig blondin i hörnet, som sjunger gamla Ebba Grön-låtar tyst för sig själv, så som jag gärna vill göra efter några glas vin. Eller så skulle de digga förändringen, kanske till och med föredra den? 

Om jag startar min egen firma, då ska man få ha med vilket mellanmål man vill. Om du vill ha vin, varsågod. Då kommer fruktkorgarna vara fulla mycket längre dessutom, våran har gapat tom sen i måndags eftermiddag. Åpna jäklar alltså... Jag måste lära mig att hamstra bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0