Museum

Dagens stegräknarstatus:
Jag tränade 55 minuters hård dansaerobics = 11000 steg!!!

Hajjar ni, jag har gått mer än Anna Skipper predikar redan idag... Jag är verkligen inte i närheten av bäst av alla här på jobbet. det är sjukt, folk går och går och går. Helt plötsligt går folk hela vägen till jobbet, eller cyklar, eller hoppar hopprep. jaja. Min stegräknare och jag är goda vänner, jag tycker om den, vi ska nog hålla ihop ett bra tag till!

Om bara tre veckor åker jag och O til Barcelona förresten. Någon som har några heta tips om vad man kan hitta på? När jag, S och L var där när vi var 17, gick vi till ett museum: Erotikmuséet på Ramblan... 

Kommentarer
Postat av: Storasyster K

Wow - själv har jag joggat 30 min på morgonen och tränat styrka i 15 minuter + cycklat till jobbet 6 km, med det gav bara 8700 steg... Man blir besatt av stegräknaren!



Men eftersom yngsta dottern är en kombination av elvisp och trollunge så kommer jag upp i massor av steg genom att bara jaga efter henne...

Step on it..

These boots are made for walking..

Walking on the wild side

I will walk 500 hundred miles...

(nu måste jag jobba)

2009-05-15 @ 09:24:54
Postat av: Martin Bjurefors

Ni är bara juniorer. Min goda uppfostran förbjuder mig att berätta hur hysteriskt jag tränar, men sannolikt hade jag skull kört livet ur era stegräknare på några veckor. Det känns skönt att två av mina ätteläggar är lika focuserade (skönskrivning för uppslukade) av fysik och motion som en annan.

"keep on walking while I am running"

2009-05-15 @ 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0