Teaser - jättegott!

Ni kan vara lugna, det gick bra!

Nä, calme calme, O:s jingle blev hysterisk och kul. Och larvig och underhållande och jättejättejätteknäpp. Och allt tack vare mig!

Såklart inte bara tack vare mig, jag skulle bara läsa in en liten text med sexig röst och om det är nåt jag verkligen KAN, då är det att läsa med sexig röst. Banne mig, det är ju i princip det enda jag gör, dagarna i ända.

Sexig sexig sexig röst röst röst. Jorå.

Jag tror att våra grannar sakta men säkert börjar bli riktigt rädda för oss nu. O skriker i högan sky: Åååå, vilken tråkig dag, jag vill inte gå till jobbet... men, vad är det som händer, det känns fantastiskt, och så många färger, wo-hooooooooo!

Och där imellan hörs jag med magstöd-viska en halvlarvig ramsa som slutar med ett sexigt: mmmmmmmmmm, JÄTTEGOTT!!

Om ni är snälla kan ni säkert få höra slutresultatet, för jag förstår vilken teaser detta är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0