Här virrar det för fulla muggar

Min hjärna är helt slut idag. Som att gröten jag åt till frukost lagt sig i huvudet istället för i magen.

Nu åt inte jag gröt till frukost idag, men det var en så fin metafor.

Nu var inte det där en metafo, men en liknelse, men metafor är ett så fint ord.

Nu är ju inte metafor något ord...

Jo, det är det.

Ni ser, det är så här min hjärna håller på idag, jag lurar mig själv, fnissar förvirrat åt allt som far genom skallen och så hux flux slår SOV-knappen på och jag vill inte hålla ögonen upp en sekund till!

Undrar om det är allergimedecinen som spökar och röjer. Kan vara så. Kan också ha något med årstiden att göra, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0