Dag efter fest och viktig match

Igår var det kalas. Jag stressade hem från jobbet, plockade upp lillebror, åt O:s fantastiskt förberedda middag, sminkade mig som en galning, klämde mig i klänningen, stoppade massa löv i håret och så åkte vi till Enskededalen.

Där var det fullt stohoj. Dans hela natten och massor av utklädda människor.

Tyvärr var vi de som gick hem nästan först, eftersom jag har jobbdag idag. Men jag tror vi hann med att kalasa ordentligt först.

I kväll läggs de få bilder vi hann ta i stressen ut här, vi ser mest bara stressade ut på dem, men det får duga. O:s flöjtspelande och lillebrors spexande verkade fungera väl som partystämningshöjare i alla fall.

Idag är det den viktigaste matchen i mannaminne för mitt kära lag. Jag är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra av mig. Iiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0