Köpa eller inte köpa

Vaknar med huvudvärk, kan det vara för mycket jobbande framför datorn som gör mig illa?

Idag ska vi börja packa för flytten och jag är, som vanligt, nervös för det. Hur normalt är det? Att vara nervös för att plocka ner saker i lådor.

Jag är inte helt klok.

Igår hittade jag min drömmöbel på Tradera, en köpmansdisk. Vet ni vad det är? En stor möbel med tusen små lådor ungefär, tänk apotekarbyrå typ. Jag har alltid velat ha en sådan. De ser så underbart gamla och matbodiga ut. Totalt pillrigt med massor av lådor där man inte hittar någonting, men så himla läckert.

Enda kruxet är att den finns i Göteborg och att jag i så fall måste åka dit och baxa hem drömmen. Det andra problemet är att jag lovat O att jag inte ska plottra till vår nya lägenhet. Jag har en förmåga att göra just det. Jag tycker om små, små gamla saker, då blir det lätt rörigt.

Så vad tycker ni, ska jag buda eller ska jag glömma min dröm om ett bohemiskt hem?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Köp bänken!, om jag hade plats så skulle jag också vilja ha en. Om jag någonsin får mer utrymme så skall jag köpa en sån, tänk att ha en plats för lim, sax, tråd, gamla kvitton, knappar ...

2009-11-18 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0