Lyft mig upp

Oj vad jag har varit effektiv idag.

Jag har ringt så många viktiga samtal, omförhandlat min försäkring, kollat upp grejer och hej-faderittan.

Nu är jag helt slut.

Och fattig.

Det blir många hemsnickrade julklappar i år grabbar!

I kväll ska jag jobba på radion igen. Fast jag är så trött. Men det är lugnt. Försöker ansöka om enskild firma, satans vad många kluriga frågor det är. Jag fattar nada. Tror lite att det är meningen. Att vi puckon som inte kan få en fast anställning helt enkelt ska känna oss precis så misslyckade som vi är.

Välkommen till skatteverket, här skjuter vi ditt självförtroende i sank.

Nä, så är det nog inte. Men det KÄNNS så. Och vad annat får man lära sig av sina föräldrar och i böcker och filmer än att låta känslorna styra. Annars blir man stressad och får magsår.

Jaja. Behöver en pick-me-up men det är svårt när ingen finns till hands för att picka upp mig. Jag får picka upp mig själv. Hur gör man det? Lunch?

Kommentarer
Postat av: Katarina

man kanske köper en pick-up?

det kanske är svaret till varför man köper en stor bensinslukande bil. Eller så är en riktig pick-me-up att man liftar med en pick-up. pick-me-up in a pick-up.

PICK-ME-also-UP!!

2009-11-16 @ 14:26:24
Postat av: chippe

Pick it all up och så Katarinas underbara födelsedagfsfirande av Jävligt skitsnygga kvinnor, mycket bra.

2009-11-16 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0